A Review Of ماگ حرارتی

Wiki Article

ماگ دو جداره دارای دو لایه می باشد. جداره بیرونی لیوان معمولا داغ نمی شود و برای سرو نوشیدنی های گرم می توان به راحتی دستمان بگیریم.

هنگام خرید ماگ حرارتی بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید تا بعداً از خرید خود پشیمان یا ناراضی نباشید.

درصورت تمایل برای ثبت سفارش و راهنمایی بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بر قرار نمایید.

با سلام این محصول رو برای دوستانی که قصد هدیه دادن دارن پیشنهاد میکنم خصوصا با آپشن خوبی که ونوس مارکت داره می‌تونید تیک کادوش رو هنگام خرید بزنید و به شخص دیگه ای هدیه بدید

اول تشکر فراوان میکنم از مجموعه ی حرفه ای و با اخلاق ونوس مارکت

این گزینه کادو خیلی خوبه قبلش شک داشتم بزنم یا نه ولی انصافا خیلی خوب و با سلیقه کادو شده بود

معرفی چند نمونه از شیک ترین وسایل آشپزخانه مناسب فصل زمستان

روش های مختلف موجود در صنعت چاپ هر یک دارای کاربرد ها […]

تکدو در شبکه های اجتماعی از جدیدترین تخفیف‌ها باخبر شوید

اگه خیلی روی طرح حساسین و طرح‌های موجود ماگ حرارتی راضیتون نمی‌کنه، پس وقتشه خودتون طرح دلخواه‌تون رو پیدا کنین و سفارش چاپ روی ماگ حرارتی رو توی سایت کادینر ثبت کنین.

وقت خرید ماگ حرارتی باید حواس‌تون به جنسش هم باشه. اگه مثل من قراره هفته‌ای یه بار ماگ‌تون از دستتون بیفته، بهتره که ماگ حرارتی استیل بخرین.

نوعی از ماگ های سرامیکی یا سنگی با طرح ها ??????? ????? و یا شکل های مکمل که در کنار هم کامل شده و معنا پیدا می کنند و یا دارای متن های عاشقانه ای هستند که مناسب زوج ها و دوستانی صمیمی و هدیه ای جذاب و خاص برای روز عشق (ولنتاین)، کادوی تولد ، سالگرد ازدواج و ... می باشد.

قیمت لیوان حرارتی - قیمت ماگ حرارتی - لیوانی که با احساسات تغییر رنگ میدهد - خرید ماگ حرارتی - ماگ جادویی - لیوان ماگ حرارتی - عکس ماگ دخترانه - ماگ پسرانه

در صورتیکه که به هر دلیلی نتوانستید طبق الگوی مورد نظر طراحی را انجام دهید و یا دانش کافی را در ای زمینه نداشتید.

Report this wiki page